Dagens modebild

 

Förlåt. Nu är det rusningsperiod igen. Hinner ej blogga. Egentligen...

 

Imorgon ska jag styla på en brudfotografering. YEAAH!! Jag ska fixa brudfrisyren också och det är jag lite nervös för, eftersom jag inte är utbildad inom hår. *biter naglar* Men med lite fantasi och övermod blir det nog alldeles fantastiskt! ;)

 

Idag har jag kommit över en snygg kavaj också! Men den får ni se en annan dag. Och så har jag shoppat nödvändiga hårprodukter och vackra pärlsmycken och tiaror till brudfotograferingen.

 


 

Har ni förresten lagt märke till min nya header (ja det kan ni väl knappast undgå) där jag har kastat rosa sand ut från pergamentrullen! :P Japp, ett viktigt fenomen!


Ibland vill jag bli grafisk designer. Men jag orkar inte...

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar