Dagens modebild

 

Nu har jag alla företagspapper framför mig. Hjälp, vilket jobb........... *svim* Men roligt också!! Vad ska mitt företag heta? Förslag?

 

Idag ska jag också jobba på hemsidan och sen ikväll åka för sångövning.

 

Pepsi » 2011-03-02 | 21:19:14

Vad ska det heta????? Tjaaa: "Lingys make-up och hårhörna" "Frk Nilssons smink och hår" "Christas Inspiration" "Nice´n´sweet make-up face and hair" "Christas make-up´n´hair-styling". Eller så kan man ta det där utan hår och "bara" make-up.

Camilla » 2011-03-03 | 09:22:34
URL: http://camilla.spotlife.se

Christa Style :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar