Filminspelning

 

En kille skulle misshandlas. Det ordnade jag med smink... :) Fetsmink, konstgjort blod, latex, knäckebröd m.m. Fantasin fick flöda!!

 

 

Jag tror killen tyckte det var lite äckligt att få stinkande latex i ansiktet först, men han vande sig fort och blev mäkta imponerad/skräckslagen över att se resultatet i spegeln. :P

 

Jag gav honom en blåtira, en käftsmäll, dukade huvudet i marken och skrapade upp hans kind mot gruset. Just så gick det till!! Men eftersom filmen utspelade sig på sjukhuset efteråt hade hans sår hunnit stelna och skorpa sig.

 

 

Jag lindade in honom i bandage och skickade honom till sjuksyster... :P

 

 

 

En lyckad dag!! :D Detta var roligt, ha ha...

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar