Jag vinner melodifestivalen!!!

 

Hehe... var tvungen att skriva en titel som fångade uppmärksamhet! ;) Nej, jag ska inte och kommer ej vinna melodifestivalen. Eftersom jag inte ens tänker försöka.

 

 

Men jag har fått ett häftigt erbjudande. Häromdagen kontaktades jag av ett företag som ville att jag skulle framföra en låt på melodifestivalen 2012. Jag undrade först om det var ett skämt, men det verkar nog vara på allvar.. hm!! :O


"Hej Christa Ajris,


My name is Olivia. I found you on *********. I’m currently collaborating with a colleague, on a song to enter into Melodifestivalen for 2012. I’m a Swedish citizen living in Adelaide, Australia. My colleague Jakub also lives here but is originally Polish. He is a brilliant composer, sound editor and music producer, and has recently released an album through the German label Candyrush Music.

At the moment we are looking for a Swedish singer to perform our song at Melodifestivalen 2012 and hopefully at the Eurovision Finals in 2012. We are.................. osv osv........"

OSV OSV..............

 

Synd, jag törs inte stå på scen för 14054064507560756 människor. Så nej tack!! :D Men återkom gärna ett annat år då jag kanske känner mig modigare.

 

Låtskrivaren heter Jakub Gaudasinski och är en otroligt duktig kompositör. Hade ju iofs varit skitkul att jobba med honom... hm....

 

Okej. Jag säger så här. OM jag hinner få färdigt demon till september (deadline) så ska jag skicka in den och se vad de säger. :) Kunde ju iaf vara en kul erfarenhet att försöka.

 

Pepsi » 2011-05-24 | 13:11:38

Lägger mig i Det där låter allvarligt talat jätteroligt :) Jag vet ju att du sagt att du tycker att det är nervöst och ännu värre att stå på scenen.................. Men allvarligt: Vad säger att du är modigare år 2015 än nu, ja visst du är äldre men att man är/blir äldre ger inte mera mod kan jag lova dig............... Tänk om det är meningen att du ska vara med nästa år och tar hem hela rasket.................... För............ jag har allvarligt talat bara väntat på att du skulle få detta erbjudande................ faktiskt ända sedan i höstas förra året...................



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Pepsi » 2011-05-24 | 13:15:50

rodnar Nu läste jag hela inlägget rodnar Bra att du åtminstonde funderar på det (Y) :D Om jag inte missuppfattat dig alldeles. Och gissa om min telefonräkning kommer att spränga taket och bli lika hög som eifeltornet då om du är/kommer med. Jag kommer att rösta sönder både mig och telefonen :D

Per » 2011-05-25 | 09:09:14

Men oj, vad häftigt ändå att få ett sådant stort erbjudande! Ställer du upp lovar jag att för en gångs skull faktiskt titta på programmet. ;)



Får önska dig lycka till med demon - du får hålla oss uppdaterade om hur det går!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar