Hur ska jag få min ögonfärg att synas?

 

 

Kontrastfärger

 

Kontrastfärger, det är vad allt handlar om i detta fall! För att få fram en färg ska man rama in den med motsatt färg.

 

 

Blå ögon - Orange ögonskugga (Fegvariant: Terrakotta, rostbrun)

 

Gröna ögon - Röd ögonskugga (Fegvariant: Rosa, kopparfärg)

 

Brungula ögon - Lila (Fegvariant: Lavendel)

 

Bruna utan dragning ögon - Blå ögonskugga (Fegvariant: Pärlgrå)

 

Rödbruna ögon - Grön ögonskugga (Fegvariant: Mossgrön, brungrön)

 

Svarta/mörkbruna ögon - Vit ögonskugga (Fegvariant: Vilka ljusa färger som helst)

 

anna » 2010-08-12 | 18:39:31
URL: http://cherrykisses.blogg.se/

kul att följa din blogg, jag har själv utbildat mig på makeupstudion. blev klar i april. =)

Shara » 2010-08-13 | 14:47:01
URL: http://www.shara.se

Kul att läsa om dig nu i din tur när du är i skolan! Känns som om jag kastas tillbaka till den tid när jag själv började. Oj oj oj.. vad lustigt! Lycka till med allt, håll din glöd och ditt driv uppe och kämpa- it will pay off!

Kram Shara

Christa Ajris » 2010-08-13 | 14:52:44

Shara: haha.. Ja, jag förstår det!! :D Det måste kännas lite nostalgi för dej att läsa här ;) Och jag känner mej som om jag precis börjat ettan. Hehe....



TACK!!! Jag ska kämpa på med full glöd :)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar