Ryan Garrison

En fotografblogg värd att nämnas.

 

Om jag minns rätt så är det Ryan som delar lokal med makeupstudion i Borlänge, så många av eleverna känner väl till honom. Han har många grymt snygga bilder.

 

En av hans snygga bilder.

JAG ÄLSKAR OUTFITEN!!! Den är hur het som helst. Så här skulle jag själv vilja gå klädd om sommaren. Brun och smal, med lösa, lätta, skogsgröna kläder som bara sitter helt rätt. Och så det bruna pärlbältet runt höfterna. EXAKT SÅ. :)

 

Nu måste jag sätta mej ner och jobba på mitt musikprojekt innan jag skyndar mej till gymmet.

Nadiiine » 2010-06-27 | 00:46:43
URL: http://nadiiines.blogg.se/

Tack det samma du, kanske möts vi någon gång på en modeshow,vem vet hehe:)

Lycka till !

Kram

Michaelvilja » 2011-04-24 | 20:33:28
URL: http://michaelvilja.blogcorporate.com

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar