Christina Nilsson aka .....???

Alltså mitt namn är hemskt tråkigt. Om man googlar på mitt namn kommer det bara upp den "forntida" kändissångaren, udda organisationer och en hög gamla drottningar.

 

Jag vill ha något unikt namn så att man lättare kan hitta MEJ och inte hundra populära skelett, som inte ens lever längre. Det är ju viktigt att jag kan bli hittad om jag ska komma någonvart som Mua (Makeup-artist).

 

Kan man bara få börja använda ett alias sådär utan vidare officiellt, som vissa artister gör? Har nämligen sett en hel del makeup-artister som väljer att gå under alias.

L****a är ju mitt vanliga då, men det känns lite för privat för att användas i makeup-branschen. Det går ju snoka upp hur mycket pinsamt som helst under det namnet.. hm....

 

Så nu är jag på jakt efter ett pseudonym-namn!! FÖRSLAG?

 

(Frågan till ära kommer en gammal solkig bild på mej)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar