Hett i vår - färg och form

Fyra viktiga vårmoden.

  • Pastellfärger
  • Sminkning där munnen är i fokus (Ögon i mjuka färger och munnen i starkare.)
  • FLÄTOR och vågigt "sovit-i-flätor hår"!
  • Vågar du vara trendig? Borsta upp dina ögonbryn

Isabelle » 2010-04-20 | 07:23:22
URL: http://bellita.blogg.se/

svar: Hej! Va kul att du följer min blogg :) Jag älskar att jobba med smink och har fått många erbjudanden som jag tackat nej till. Jag jobbar just nu som reseledare (en till dröm ja alltid haft) eftersom det känns som att smink kan jag jobba med hela livet och reseledare är mer begränsat.. man gör det när man är kring 20 år. Så just nu jobbar ja som sagt i Grekland men bara därför så har ja inte lagt allt sminkade på hyllan. Förutom att shoppa massa smink på utländska butiker ;D så skapar jag massa kontakter just nu. Har massa planer på g som ja ska försöka få att fungera då jag kommer tillbaka till Sverige i höst... för makeup de kommer ja jobba med och de är det jag vill jobba med mest av allt! ;) Lycka till på makeupstudion, du kommer inte att ångra dig!! :) mvh isabelle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar