Alexander McQueen Fall 2010

 

Visst var han underbar... Alexander McQueen...... R.I.P. Final Collection

 

 

I början gillade jag inte riktigt hans stil. Den var udda och konstig.. ganska ful i vissa fall (särskilt smink och hår). Svårsmält. Men nu har jag börjat förstå konsten i det.


Och denna collection är ju......Wow.. andetagande!! *svimmar i omgångar* Jag som älskar historiska kläder dessutom..


(Den ovan: FAVORIT! :love: )

Hehe.. man skulle nog verkligen få respekt om man gick runt i såna här kungliga dräkter...

Grekiska gudinnor...

 

Hur mycket skulle ni vara beredda att betala för dessa?

Jag: Nästan mitt liv! ;)

Anonym » 2010-08-16 | 20:29:14
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Haha, inte direkt jag bor i Flatebo utanför Vena ;). Men du kanske drar dig hemåt nån gång? :).

Rubenerica » 2011-03-25 | 08:10:33
URL: http://rubenerica.blog16.com

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar