Dag 17 på makeupstudion - Pressvisning

 

Idag skulle vi som sagt ut på sminkuppdrag för Goldwell. Jättekul och spännande!!!

 

Vi sminkade modeller tillsammans. Jag o C jobbade o de blev finfint resultat!!

 

Här sitter vår modell.

 

 

Visst är hon snygg!! Så jag frågade naturligtvis om jag fick använda henne som modell till någon plåtning framöver (när jag kommit till den punkten). Hon gav mej inte ett klart ja, men typ...! Jag fick hennes kontaktuppgifter så skulle jag höra av mej när plåtningen är på g.

 

Sminkningen gick bra!! :) Den var inte så avancerad, eftersom focus skulle vara på hår och vi hjälptes åt med allt.


Pepsi » 2010-08-31 | 14:40:56

Det var väl det jag visste att du skulle fixa det.

Snyggt som bara den (Y)

elizabeth » 2010-08-31 | 21:13:05

Jag såg inte henne live, men det blev supersnyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar