Dagens modebild

 

Nu har jag många goda nyheter!! :)

 

Dagen idag har gått bra och mötet med kontakten igår (som också är en nyfunnen, god vän) gick också bra. Vi satt mest och diskuterade film, fotografi och mode hela kvällen. Han tror på mej!! :D Nästan för mycket.. haha.... *blink* Han tycker inte bara att jag ska bli stylist utan också skådespelare, författare, låtskrivare, sångare, fotograf och filmregissör.. m.m. :P (Han är själv en mångsysslare och har testat på många av dessa branscher)

 

hahaha.. hjälp alltså. Sanningen att säga så har jag absolut inte potential för att bli allt det där, även om jag har ett glödande intresse för det mesta.  Men det är jätteskönt att ha någon som tror på en och som driver på en!! :) Tack för att du stöttar och tror på mej så mycket, J! Jag ska inte göra dej besviken...

 

 

I helgen har vår klass blivit inbjuden till en modevisning här i sthlm. Men tyvärr ska jag på bröllop, så jag missar det. (Tyvärr ska jag iofs inte säga, för jag längtar otroligt mycket till bröllopet.) Jag har skrivit ingångsmusiken, så jag är spänd att få höra om "musikerna" kan spela det så som det först lät i mitt huvud.. ;)

 

Jag har också lovat att sminka syster till bröllopet. Vi får se hur det går... Hon har höga krav. *tuggar nervöst på naglarna* Men jag ska ta bilder!

 

KRAM på er alla goa fina människor!!! :love: (Jag är extra kärleksfull när jag är glad ;))

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar