Dagens modebild

 

Det internet jag lever på just nu är mycket vekt. Jag kastas ut och in som en ballerina (och har därför svårt att underhålla bloggen). Men efter ett antal timmars väntan råkade jag kunna komma in nu igen! Så jag ska skynda mej att skriva ett inlägg om dagen, innan datorn........

 

Dagens kunskap är Modellering. Så jag visar er en bild här, på en naturlig dagsminkning där modellering garanterat har använts för att markera kind- och käkben m.m. Jag syftar alltså på skugg- och ljuspartier i ansiktet.

 

Detta är en fantastisk sminkning!!! Perfektion a la makeup-artisten Linda Öhrström.

 

 

Kaiaida » 2011-01-28 | 10:26:01
URL: http://kaiaida.blogetty.com

Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar