Kriminalitet

 

OFF TOPIC!

 

 

Jag engagerar mej mycket i människo-/djur frågor emellanåt. Då framför allt djurmisshandel och sexhandel, som jag anser är de två mest djävulska kriminaliteter som finns. (Funderar ibland på att bli politiker.. Skulle gärna jobba i någon slags hjälporganisation.)

 

Och jag anser att alla människor som blundar för den kriminalitet som existerar i vår värld är medbrottslingar.

 

Därför använder jag ibland min blogg till att LARMA och sprida information... Så att fler gör detsamma.

 

 

Denna film handlar om sexslaveri i Europa. Mycket intressant och sevärt. SANN. :S

 

Jag har sett denna video ett antal 20 gånger och skickat den vidare till många människor. Gör detsamma du!


Glennzahra » 2011-03-25 | 15:55:20
URL: http://glennzahra.blogbow.com

Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar