Var så god, smink för många tusen!!!

 

Ååh.. ni måste få höra vad som hände idag. :S

 

Jag och C skulle ut och shoppa efter skolan. (Bara fönstershopping för min del!)

 

Vi vandrade runt timma efter timma och jag upptäckte plötsligt att min väska med sminkboken och alla skuggpaletter var borta. PAAAAAANIIIIIIIIIIK!!!!!!!!! (Den stora sminkväskan hade jag. Men skuggpaletterna låg i en ny, mindre väska.)

 

Om någon skulle ana värdet på dessa skuggpaletter skulle jag vara hängd. :O :O Eller rättare sagt, väskan skulle vara hängd, över någon annans axel...


Vi sprang!!! Oj, oj jag sprang.... Tillbaka igenom alla affärerna och frågade alla vi mötte. Modet sjönk mer och mer för varje informationsdisk vi besökte. Jag visste att jag inte skulle ha råd att köpa nytt.

 

Slutligen var vi tillbaka till ruta 1. Vår sista/första affär och hopp. Topshop. Hur stor var chansen att en väska full med dyrt smink skulle stå fredad i en sån butik???? Ungefär noll.




Och ändå står den där. Mitt på golvet. Helt orörd.

 

Jag kysste den under tårar och kastade mej tacksamt om halsen på alla förbipasserande... *skojar* ;)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar