Dagens modebild

 

Det gick jättebra på provjobbningen idag. Hoppas jag får det!! :) Nån/några (vet ej antal) har redan provjobbat men fått nej, men chefen sa att hon fick bra magkänsla av mej idag och att hon brukar gå på magkänsla. En till ska provjobba, sedan får vi veta vem som tog hem jobbet... Hoppas hoppas. Det var så kul!!! En helt ny erfarenhet för mej, som ju faktiskt inte har någon erfarenhet på området. Men jag stormtrivdes perfekt och kollegorna var så trevliga.

 

Och så kan jag frilansa som makeupartist deltid. Perfekt.

 

Nu ska jag iväg på julmys igen, denna gång med ett nytt gäng julfanatiker. Min kompis vänner. Ska bli spännande att lära känna en hop nya människor!! Det blir glögg och pepparkaksbak m.m. MYS MYS

 

 

Magda » 2010-12-05 | 22:32:52
URL: http://emalj.blogspot.com

Vad är det för jobb? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar