Sminka för glatta livet

 

Oj nu plötsligt har det blivit mycket. Massa roligt på gång denna vecka!! :D

 

Imorgon ska jag ut och assistera när systrarna Frida och Sofie Fahrman ska sminkas och stylas inför en modeplåtning. Dem känner ni väl alla till hoppas jag!! :D SPÄNNANDE!!!

 

 

Sedan har jag blivit erbjuden jobb på någon adelsfest på lördag. Jag ska sminka och ta hand om gästerna, typ. Haha...

 

Men nyss ringde en regissör och undrade om jag vill vara sminkös på en stor filmproduktion i helgen. Och det vill jag ju också förstås!! Ska jag kanske försöka avboka det andra jobbet?

 

På söndag är det slutfotografering för hårstylisten Elin. Jag ska sminka hennes tre modeller.

 

Och så har jag precis börjat på ett nytt jobb. En smyckesbutik, bara några steg från min lägenhet. Så det är mycket att hålla reda på. Imorgon kommer jag jobba från tidig morgon till sen kväll. Dags att hämta krafter, äta och sova!!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar