Systrarna Fahrman - Glamour för hela slanten!

 

Som sagt...

 

Idag assade jag Åsa Östergren på modeplåtning med de söta systrarna Frida och Sofi Fahrman. Det blev en låååååång dag. Vi var på plats kl 8 och var klara runt 4. Sedan skulle jag hem, kasta i mej lite mat och skynda vidare till annat jobb resten av kvällen. Dödstrött.................

 

Men jag ska berätta lite om plåtningen. :D

 

För det första hittade jag en god vän i Fridas sockersöta hund "Minoo". Så jag plåtade henne (hunden) medan hennes matte blev plåtad av den riktiga fotografen! Undra vems plåtning som blev bäst... *funderar* :P

 

 

Åsa sminkar Frida och ger henne ett helt underbart ljuvligt hårsvall.

Sofi snart redo för plåtning.

 

Frida har bättre kvalité på bilderna i sin blogg. Jag lånar några av dem hit :)

 

Man ser inte looken helt här, men det var härliga eyeliner och knallröda/cerise läppar. Riktigt glamour. SJUKT VACKERT!!

Dessa byxor tyckte jag var skitläckra!!!!

 

Det va ett stort team på plats! Fotograf med typ hur många assistenter som helst, makeupartist med assistent (jag!), stylist med assistent, chefsredaktör på ******, moderedaktörer, journalister, praktikanter, filmteam och jag vet inte vad..... Hur många som helst iaf kändes det som.

 

En fotografassistent höll reflexskärmen, en annan höll lampan som riktas mot högdagrarna i modellernas ansikten, en tredje höll i vindmaskinen osv... Tänk så många människor det behövs för att få till dessa bilder!! Faktiskt fascinerande.

 

Tillbaka till min värdelösa kamera...

 

 

Det blev många bilder med olika outfits och makeuplooker. Allt ifrån soft och ljuvligt till skrikiga färger och 80-tal. Bilderna kommer sedan dyka upp i ****** i vår. Ganska länge till dess tyvärr, men jag är spänd på att få se dem!!! :)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar