Dagens modebild

Jag är back on track i swe. Lycka! :D

 

Broder har släpat med sig en fransman hem (vill öva på sin franska) som jag måste underhålla när han är på jobbet. Svårt. Jag kan inte franska och han kan inte engelska.

 

"Varför ville du komma till just Sverige?" Undrade jag.

"De svenska blonda tjejerna..." Erkände han skamset.

Jag konstaterade lättat hur brunhårig jag var.

 

Dagens bild får bli en blond tröst!

kstina » 2010-07-14 | 14:56:43
URL: http://kstina.blogspot.com

Han var ärlig iallafall... :)

Att vara blond är överskattat (har jag hört...) Det förknippas ju också med en viss dumhet - vilket ju inte är detsamma som att blondiner är dumma...

Christa Ajris » 2010-07-17 | 12:24:52

Jo. Det är överskattat :)



Jag tycker blont är vackert, men inte vackrare än svarta, kopparröda eller kastanjebruna hårsvall. De är alla på samma nivå och vad som är vackert eller inte ligger i betraktarens ögon (och i hårets kvalité)!



Jag var ju helt blond när jag var liten och är mörk idag. Så kanske stämmer det ändå det där med att "blonda är dumma". Min hjärna är garanterat mer utvecklad idag ;) :P host


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar