Läs och lär av en proffs. fotograf!

hehe.. hälften av alla mina inlägg är nästan tips om andra bloggar :P Nåja, min blogg är kanske inte som alla andras. Men jag tycker det är OTROLIGT givande att se och lära från andra! Och så länge det finns andra som är duktigare än mej så föredrar jag att ge er deras tips ;) *host*

 

 

Jag har ett läsningstips till er som är modefotograf-wannabe's!

 

7 tips från toppfotograf Adriana Curcio kan läsas HÄR.

Dom är riktigt bra, tipsen!!!

 

En av hennes vackra fotografier.. skön bild.. harmoni...

louise » 2010-07-03 | 02:18:18

Tack!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar