Makeup i America's next top model

Stylisterna i ANTM gör ett så fantastiskt jobb!!! De borde få mer uppmärksam i programmet, tycker jag.

 

Det är så synd att man inte får se mer backstage-filmning. Skulle vara helt grymt att se HUR de gör alla dessa vilda frisyrer och råa sminkningar!

 

Jag har några sminkningsfavoriter som jag GÄRNA skulle vilja se på nära håll. Tyvärr hittar jag varken närbilder eller backstage-filmningar någonstans på internet. Inte nåååågonstans!! ;( Är inte det märkligt? Det borde väl finnas fler människor än jag som är nyfikna på att veta hur topstylisterna får till modellernas utseenden!?

 

Man kan knappt se sminkningarna på vissa fotografier, men när man ser ANTM på tv och de filmar modellerna medan de sminkas kan man se att deras makeuper är rena mästerverk.



Nu har jag suttit här och tagit egna Prt Sc-bilder direkt från programmet...


Ett urplock av bilder i ungefär samma stil, från cycle 11. Mer kommer!

(Helt underbara high-fashion bilder!!! :D Helt i min smak. Jag gillar galet.)

 

 


 

 


 

 


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar