På rätt spår


Det är inte alltid lätt att hålla sig till ämnet, måste jag erkänna.

 

Mode och skönhet är bara ETT av mina många intressen. Utöver de "ytliga" och estetiska intressena finns också ett djupt intresse för litteratur, poesi, natur, matematik, filosofi...

 

Ibland får jag sån lust att skriva inlägg om sånt, något helt annat. Men jag får bita mej i läppen och gå tillbaka till huvudnischen. Surt!

 

Men det blir bara cirkus om alla mina intressen ska klämmas in i denna blogg. Då tappar jag de viktigaste läsarna: Modefanatikerna.

 

Vissa har ju bloggar där de skriver om sitt liv i allmänhet och då funkar det att pressa in ALLT. Men inte när man vill hålla sig till en bestämd nisch, som jag valt. Inte när man går under titeln "skönhetsblogg". Då ska man leva upp till det också.

 

 

Jag vaknade med en enorm kramp i vänstra benet (kunde inte röra mej på flera minuter) och en röd hud som brände. Träning och solning har tydligen gått till överdrift de senaste dagarna. (Eller inte skötts rätt, måste jag väl erkänna. För man ska inte bränna sig).

 

Jag fick lite panik när jag kom hem och mötte min negerbruna bror, så jag kastade mej ut i stekande solen och tvingade mej att ligga kvar där ett bra tag (Tycker inte om att sola egentligen, alldeles för svettigt).

 

Ska man vara fin får man lida pin. Ett konstaterande av rätt sort, rätt ämne.

 

Nu ska det skrivas musik och sedan ska håret färgas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar