Skotävling på Nelly

Tack söta läsare!! Fick en så fin kommentar till förra skoinlägget :D

 

"Men...du...jag är galen i dessa skor..! Seriöst, det är ögongodis så man får akut shoppinglust =// Jag fattar inte hur du gör...men att du är en enorm begåvning fattar jag!!! Du bara måste vinna tävlingen, MÅSTE!"




Och nu kommer några fler...

 

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

(Hade helst velat ha en enkel svart kant uppe på skohalsen. Men den möjligheten fanns ej.)

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

En med samma platådel/skonederdel. (LAT! :P )

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Rosa festsko...

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Asch.. nu kör jag flera varianter i samma styling :P Orkar inte göra nya...

Gillar faktiskt verkligen den blå här nedan. Den ser riktigt lyxig ut!!!! hehe :D

 

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

 

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Synd bara att det inte finns så många olika designmöjligheter.

Man får använda samma detaljer och mönster hela tiden :P

Annat vore det om jag fick designa i verkligheten!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar