En sista sväng genom London

Snart flyttar jag hem till Sverige igen. Så jag blev tvungen att ta en sista snabb sväng i Mayfair och på Bond Street och njuta av de glamorösa synerna. *snyft*

 

Jag ska flytta till lilla ministaden Stockholm och vad är Sthlm jämfört med London?? :P Men det ska bli skönt med lite lugn och ro...

 

Hehe.. jag fick med rätt bil i förgrunden också! ;)

 

Jag var på väg till Londons stora konstgalleri.. men märkte ganska snart att jag aldrig skulle komma så långt, för det var så mycket människor i vägen. Jag hade hamnat i årets stora Pridefestival.

 

 

Så jag roade mej istället med att ta kort på alla udda outfits :P

Men jag lägger bara ut några få här, de andra blev så dåliga. Solskenet bländade i princip alla kort. :(

 

Linnea » 2010-07-05 | 12:14:08
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

sv. den var riiiiktigt bra! Se den, lätt värt! :)

Shara » 2010-07-05 | 15:51:23
URL: http://www.shara.se

Jag var själv bosatt i England i 3 år... i norra England, Newcastle. Innan det hade jag vart jorden runt under 1,5 år. Det var mycket konstigt att komma tillbaka till Sverige, samtidigt som det kändes som om tiden stått still och inte mycket hade ändrats. Lustig känsla. Spännande dock att det närmar sig hemfärd för dig, då närmar sig även din skolstart :) Kram!

ASIAT » 2010-07-05 | 17:56:37
URL: http://asiat.blogg.se/

åh london är helt underbart!

vad har du hittat på idag då söt?

kram! =)

Christa Ajris » 2010-07-06 | 15:57:21

Shara: Jasså! :) Jo, jag har bott i Danmark 2 år innan England, så jag känner att jag också har varit borta hemifrån en lång tid nu. Vad gjorde du i England?



Skolstarten ja... ENORMT SPÄNNANDE!!!! :)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar