Bloggdesign

Idag har jag ganska mycket fritid. Så jag ska fixa lite på bloggen... Önskar jag hade bättre koll på hur man fixar snygga bloggdesigner :/

 

Dags att lära sig. Vi får se hur detta går...............

 

 

OBS. Nej, bloggen ser INTE riktigt rätt ut just nu... Jag har testat runt lite olika bloggdesigner. Men har nu gjort min egen design som snaaaaaart kommer synas!! :)

 


 

Nu ska bloggen visst vara uppdaterad! :) Hoppas ni kan se dagens nya design som jag pillat med i 6 effektiva timmar.

 

VAD TYCKER NI OM DEN??? (uppskattar konstruktiv kritik)

 

Syster har redan sagt sin åsikt om den nya designen:

- Snygg, men alldeles för hård och dyster.

 

Jag håller med henne om det faktiskt och funderar på att ändra. Jag valde denna design för att jag tycker färgnyanserna är så vackra. Men en blogg ska ju LOCKA till sig läsare och inte skrämma iväg dem. :)

 

Men det är ett stort jobb att göra om en design, så jag vill gärna höra om ni håller med henne. Om ni gör det så gör jag en ny design.

 

Skrämmer designen iväg er? :) Får den er på dåligt humör? osv..........  ?????????????????

emma » 2010-06-16 | 22:44:10
URL: http://emmasandstromvv.blogg.se/

tycker att den är riktigt fin,

tycker inte att det spelar någon roll om det är dyster för att den är väldigt snygg och så, och det är mest det som lockar folk :)

Christa Ajris » 2010-06-17 | 11:28:17
URL: http://livetsomstylist.blogg.se/

Tack för kommentar! :) Jo kanske.. men nu har jag ändå värmt upp hela designen. Hoppas det är bättre nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar