Det blir bättre snart!!

Jag förstår att ni läsare kanske tycker det är lite tråkigt att jag bara har en massa fotografier och skönhetstips i min blogg hela tiden.

 

Men jag lovar er att det kommer bli mer personliga inlägg i höst!! Då blir det skoj :D

 

(Gammalt mobilkort. Jag t.v.)

 

En bra blogg ska, enligt experter, uppdateras MINST 3 gånger om dagen, och då helst på spridda tidpunkter. *pust*

 

Jag känner att jag måste dra i en högre växel........ :O Nu när jag har lagt ner så mycket tid och energi på denna blogg (för ja, det har jag faktiskt!!) så vill jag ju att det ska bli något vettigt av den.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar