Dagens modebild + fler bloggändringar på g...

Och jag avancerar vidare av hjärtats lust.... :D Design, vet ni... ojojoj... det är underbart kul att snickra och pyssla och hålla på.

 

Nu kan man chatta i min blogg också! Nästan all reklam är borttagen för stunden. En hel del andra ändringar är gjorda, men det brukar ta en dag innan de blir synliga. Snart ska smileys kunna användas också, men jag hinner inte fixa mer nu.

 

Nu ska jag vidare med andra projekt (gå till banken och öva flöjt). Men en "Dagens modefotografi" ska jag hinna slänga in!

 

Och dagen till ära får ni en av mina absoluta favoriter!! Balettdansösen.

 

 


 

Nu är smileys inlagda. Jag valde att ha dem helt utan färg för att inte konkurrera med min bloggdesigns färgnyanser eller de modebilder jag lägger in.


Färger och intryck är viktiga. Det är därför jag avskyr att ha reklam i bloggen :( Men det kan man inte komma undan...

 

Hoppas ni alla kan se designen nu så som den SKA vara! Annars, snälla säg till!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar