Dagens måltid: Rutten skinka

NÄääääääääääää.......... :S:S

 

Jag har precis gjort något fruktansvärt äckligt!!! Jag har ätit en smörgås med en 1 månad gammal sur skinka. (Tyckte nog den smakade hemskt illa, men jag var så upptagen av att något annat att jag liksom inte reagerade. Vissa skinkor smakar ju beskt, tänkte jag.)

Jag reagerade inte förrän smaken var så sur att det liksom stack i munnen och magen började bli orolig. Då tog jag mej en närmare titt på skinkan. GAAaahhh PANIK!!!!


SÅ ÄCKLIGT. TVI!!!! (Har städat hela munnen noga med tvål och vatten, slukat en stor skål yoghurt och borstat tänderna 2 gånger. Hoppas smaken försvinner snart...)

 

 

Detta var nästan lika äckligt som när jag drack ett vatten från en stor stövel som 20 personer hade sprungit barfota i (de hade sprungit runt i gräs, så vattnet blev tvunget att silas innan vi kunde dricka det). Då fick man gå och spy några gånger efteråt, liksom vissa av tittarna också gjorde. Haha... (Det var en tävling, så jag och två andra skulle dricka så mycket som möjligt.)

Men så är det att vara galen. :/ Man får ta såna smällar. Kroppen överlever ju iaf.

 

(Usch, usch... Idag hade jag ALDRIG gjort om det. Speciellt inte med tanke på att jag ändå inte vann tävlingen.)

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar