Jakten på modeller måste starta i tid!

Har ansträngt mej för att skriva opersonliga blogginlägg i månader nu. Det är inte en förmåga jag föddes med. Min natur är ganska expositionell. Och nu kliar det i fingrarna, tankarna kryper på och vill göra sina röster hörda. (tolka det inte schizofreniskt! ;-)

 

Men jag ska bara skriva lite om hösten..... ja.......... hösten!! :S:S

 

Hur i hela friden ska jag kunna ragga modeller till alla lektioner? Springa på gatan och fråga eller??? Jag har inte bott i sthlm förr och känner inte en kotte. Mja.. en syster och en bror har jag förstås. Nån kusin och ytterligare någon o-smink-intresserad vän ;-)

En asiat känner jag inte heller till, vad jag vet. Var finns dom?? (Det ska man visst ha till en lektion.)

 

FINNS DET NÅGON DÄR UTE SOM VILL LÅNA MIG SITT ANSIKTE I HÖST????

 

*ber och bönar på mina bara knän*

 

Jag ska inte göra något farligt. Bara kladda med färg och form. :D Så här:


(Och så får ni ju dessutom ett utomordentligt trevligt samtal med framtidens CHRISTA AJRIS! *blink blink*)

hehe.. ja nu känner jag verkligen att jag RAGGAR modeller. Pinsamt.

sophie » 2010-06-15 | 14:35:41

Hej!

Du kan maila mig datum så kan jag antagligen ställa upp :)

Christa Ajris » 2010-06-15 | 20:50:00
URL: http://livetsomstylist.blogg.se/

Låter super!! :D Jag återkommer till dej i höst då ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar