Könet på mina läsare

 

Så här liten är skillnaden! Eller egentligen inte ens så, för jag råkade rösta tjej två gånger (från olika datorer)! :P

 

Läsarna till den här bloggen är egentligen precis EXAKT 50% killar och 50% tjejer. BRAVO!!!!! :)

någon » 2010-06-30 | 22:34:30

Hej!Gillar verkligen din blogg, den inspirerar jättemycket och får mig att bli på gott humör!

Har ett önskemål...

Skulle du vilja skriva om kvinnligt håravfall, tips på vad man kan göra för att sköta håret maximalt, om där finns speciella medel som kan hjälpa...?

Jag skulle med tacksamhet läsa ALLT!

Christa Ajris » 2010-07-01 | 12:26:52

Tack kära läsare för din kommentare! Kul att du gillar bloggen!! :)



Ett håravfallsinlägg kommer :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar