Elev ute på farligt uppdrag?

Snubblade över detta fotografi på "Kissie", där hon blir sminkad inför sin skivomslagsplåtning.

 

Och vad ser jag?? Kolla in hennes sminkkappa! "Makeupstudion". Det innebär att det är någon från 'min' skola som sminkar henne!! Är det en nuvarande elev mån tro, eller en f.d.?

 


Hjälp om det är en elev! Jag skulle aldrig i livet våga sminka Kissie.. :O Blir nervös bara vid tanken. Hon verkar elak och farlig. hehehe....

"Sminka mej PERFEKT, idiot!! Jag är Sveriges mest kända tjej!!!!"

 

Ojoj, nu ska jag väl akta mej för att skriva onda ord om henne. Vem vet om min sminklärare kommer bussa mej på henne nån gång? :O *skakis*

Men lyckligtvis ska jag ju inte utbilda mej i Göteborg. Och hon bor väl där.. Eller nej, bor hon i sthlm? Whatever.......... Har ingen aning. Vill ej veta. ;)

 

(Jag har inte skrivit bildtexten. Det har hon så intelligent gjort själv!)




Har fått svar på min undran.

Det var INTE en elev! *fniss och lättnad* Det var självaste läraren på makeupstudion som sminkade. Izabel (lärare i sthlm). Hon är en av sveriges bästa makeup-artister.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar