Sharas nya konstverk...

Hon är så duktig, Shara!!! Detta, kära läsare, är utan tvekan konst på hög nivå. *applåd* Och jag undrar hur många timmar det kan ha tagit...

 

Jag frågade så snällt om jag fick lägga ut bilder från kroppsmålningstävlingen hon var med i, och det fick jag :) Dessa bilder hittade jag på facebook och är inte av bästa kvalité, men tillräckligt bra för att man ska kunna se vilket OTROLIGT arbete hon gjort.

 

Sharas hemsida

 

Första-, andra- och tredjeplats.

Shara » 2010-06-22 | 16:51:45
URL: http://www.shara.se

kram på dig fina du! Jag har utlyst en tävling på min blogg, du är automatiskt med, eftersom du visar ett så gott exempel, men skriv gärna en kommentar för det i min blogg i tävlingsinlägget. Du har ju redan länkat... så inget behov att göra det igen! Lycka till om du deltar! // Shara

Pepsi » 2010-06-22 | 19:47:26

Kolla!!! Vad snyggt (Y) Tjuuuuuuuuuuuuuuusigt som bara den :)

Christa Ajris » 2010-06-22 | 20:54:33
URL: http://livetsomstylist.blogg.se/

Shara!! Vad kul :D Ja, det vill jag absolut vara med i. Och priset verkar ju riktigt mumsigt!!! kram

Christa Ajris » 2010-06-22 | 20:55:27

Pepsi: Ja, visst är det tjusigt!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar