Sömnproblem

Jag försökte lägga mej tidigt igår eftersom jag visste att jag har mycket på schemat idag. Jag måste, förutom allt jobb, åtminstone skriva färdigt halva musikprojektet. Det krävs en vaken hjärna!!!

 

Igår när jag skulle skriva slutade det med att jag deckade på golvet. Mitt på ljusa dagen alltså. SÅ TRÖTT VAR JAG. Och varför?

För jag sover lika dåligt som en invalid gamling.. med två lik på sitt samvete. Gaahh!!! Det tog fyra timmar innan jag somnade igår. FYRA!! Ju mer klockan gick desto mer stressad blev jag. Jag kunde ju ha suttit och skrivit dessa fyra timmar istället. Så mycket jag hade kunnat få gjort... :S

 

NU SITTER JAG ALLTSÅ HÄR OCH RASAR ÖVER MINA SÖMNPROBLEM. Ska man verkligen behöva krypa till kojs fyra timmar innan man tänker sova?? Om de inte försvinner snart så måste jag ta till hårdare tag.

 

Och det klubbar vi i bordet med en lika rasande modebild!


(Vet ej var bilden kommer från.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar