Victoria och Daniels bröllop

LÄNGE LEVE ROJALITETEN!!! Ååå, vad de är vackra tillsammans :love: :love::love:

 

 

Jag älskar vårt kungahus. Inte bara för att de är så fina och trevliga människor utan framför allt för att kungahuset är en viktig del av Sveriges historia. En historia som det är viktigt att hålla vid liv. Vi är en av de få länderna som fortfarande har kung och drottning. Det är unikt och otroligt vackert, något att vara stolt över!


Jag fasar för den dag någon dåre kommer kasta kungahuset på sophögen och ställa en gammal gubbe på presidentpallen istället. :S Hoppas aldrig den dagen kommer.

 

 

Jag sitter här och försöker hitta någon sajt där man kan följa bröllopet. TV4 fungerar inte i UK. Någon som vet någon annan sajt man kan se livesändning från?

Pepsi » 2010-06-22 | 19:43:24

Nu är det försent för att följa bröllopet :/ Själv stod jag i Kungsträdgården med en kompis och hade gåshud och tårar i ögonen. Det var ett vansinnigt vackert bröllop, ett jag har väntat på hur länge som helst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar