Vill du bli fotograf?

Detta är ett inlägg tillägnat alla er fotonördar! ;)

 

Om du vill lära dej ta professionella bilder så finns det en jättebra sida att besöka. DENNA. Där finns allt!! Du får råd och tips, kunskap och inspiration.

 

Jag har en hel del vänner som är väldigt fotointresserade, men som inte ännu har tillräckligt med kunskap för att jobba med det på professionell nivå. Och eftersom ni kan komma till användning för mej, om ni lär er ordentligt, så vill jag mer än gärna uppmuntra er till att bygga vidare på era kunskaper!! ;) *blink blink*

 

Det är ju alltid väldigt praktiskt att jobba tillsammans med människor man känner väl. Man vet varandras kunskapsområden och vad som förväntas av varandra, är förhoppningsvis ganska likasinnade och vana att arbeta ihop. Garanterat en fördel när man ska åstadkomma riktigt perfekta fotografier.


Så därför tänker jag................ Bli modefotografer nu alla vänner!!! GENAST.

 

 

Hittade också en fotoblogg som verkar grymt bra.

 

Den är full av tips till såväl amatörer som erfarna. Fotografen har fotat kändisar som Blondinbella, Carola och Sandra Dahlberg. (Dock är hon ej en modefotograf, vad jag kan se.)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar