Dagens modebild

Förlåt. Jag vet att jag inte har klistrat in spännande smink/styling/mode-inlägg på ett tag. Jag hade tänkt lägga upp en hel hög spännande filmklipp idag, men det sket sig.

 

Jag har alltid problem med internet. Londons nätverk är USELT. Men idag har det varit värre än vanligt. Internet tar pisspaus ungefär en gång i kvarten, vilket gör att jag aldrig hinner ladda upp en film tillräckligt för att få koden att klistra in i bloggen osv osv osv osv..... Massa problem.

 

Ska göra ett nytt försök imorgon bitti. Mornarna är bättre. Men en dagens Modefotografi ska ni iaf få!!

 

Visst är han söt? ;-)


 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar