Kruxet med att göra långa hår fina

Lite kul att det är så många som läser min "stylist-blogg" trots att jag inte ens börjat någon utbildning ;-D Min lillebror skrattar och tycker bloggnamnet är konstigt.

 

"Vad skriver du om?? Du har ju inte ens börjat makeup-utbildningen!"

 

Ja det kan man fråga sig :P Men jag ser det så här: Det är aldrig för tidigt att lära sig eller förbereda sig för nått nytt. Detta är en förberedelse! Eller uppvärmning, kan man säga ;-)

 

Frisyrtankar:

Satt och funderade på hårstylistutbildningen som jag ska gå sedan. Det ska bli roligt!! Trots att jag har så långt hår gör jag sällan något fint med det :( Lite för lat kanske, och så har jag för lite kunskap för att få till det fint. Så jag ser fram emot att få lära mej!!

 

Insåg att den finaste, och nästan den enda fina, frisyren jag förut lyckats skapa med mitt eget hår (som jag själv upplever är omöjligt att jobba med eftersom det är så blankt och glatt) är denna. Och det var inte ens svårt att göra :D

 

Jacob » 2010-05-14 | 17:06:10

Jag kunde inte skriva till dig på Ungdomar.se så jag får väll skriva här ^^ Roligt för dig att få en kommentar också (:



I alla fall, jag tror att du skulle passa riktigt bra i Megan Fox hår, du verkar ha ganska tjockt hår (?) så satsa på det (:

Jacob » 2010-05-14 | 21:22:31

Svara på den här kommentaren så vet jag när du svarat :)

Christina » 2010-05-14 | 23:35:19
URL: http://livetsomstylist.blogg.se/

Hej!! Underligt att du inte kan skriva till mej på ungdomar.se. Det borde gå!



Men tack för kommentar :) Vad menar du med Megan Fox hår? Hon har ju också olika frisyrer konstant hehe? Men tack för tips. Vackert hår har hon iaf på alla kort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar