Stockholm here I come!!

Min bostadspanik är förmodligen stillad. Jag har blivit tillfrågad om en billig etta på St Eriksplan i höst. Vilket innebär gångavstånd till makeup-skolan och nära till.. allt! PERFEKT!!!

 

Visst kommer ekonomin krypa baklänges alldeles vansinnigt i höst, men jag ska nog kunna arbeta tillbaka min förlust! Ej orolig. *smile* Jag får bara räkna med att leva kyrkoråtta i ett halvår. (Eftersom jag inte hade några pengar sparade till utbildningen utan måste ta lån.)

 

 

 

Ska bli grymt att äntligen få flytta till Stockholm. Har ju två av mina kära syskon där och jag är ju SÅ beroende av dem.. ;-)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar