Blandad kompott i dagens plåtning

 

Hemma igen och dödstrött efter 11 timmars plåtning. Men shit vad vi jobbade bra idag!! :D

 

Fotografen hade stenkoll och modellen va nybörjade (trots många raggningsförsök från modellagenturen Mika) men.. supergrym!! :O Efter lite blygsam uppvärmning och coaching tog hon totalt över "scenen" och levererade den coolaste bilden efter den andra. Jag jublade! hehe

 

Första sminkningen var en Clean Beauty, smyckad med vackra vita pärlor runt hals och handleder.

 

Ni får ett litet minismakprov. Men jag är KRÄSEN, så jag vågar inte visa den förrän den är helt synad in i minsta detalj, även om fotografen egentligen har gett grönt ljus...

 

Denna bild kan ni få se... Det syns ju ändå inte så mycket ;)

Stylist/MUA: Christa Ajris

Fotograf: Janne Ä. Säljen

Modell: Anna Greilert

 

Den andra sminkningen var ren mode. Galet mode, med vågade poser och extrem sminkning. Blått, grönt, svart  vid ögonen och en skarp rouge + en metallorm runt halsen som både jag och fotografen gillade att ändra pose på... ;)

 

Modellen TOTALT rockade loss. Bra jobbat!! :D

 

Haha.. här får ni ett litet smakprov med en klassisk hängpose a la Marjorie Conrad och en annan högkvalitativ! ;)

 

Nej. Mer än så avslöjar jag inte ännu.... :) De riktiga bilderna kommer senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar