Från annat land, från annan tid?

 

Här kommer ett smakprov från en fotografering jag gjorde för nån vecka sedan. Den blev en väldigt spontan och bara från hjärtat. Jag ville bara göra en bild som var skön att se på.

 

Jag gjorde modellen ung och spansk. Lite ensam och fattig. Hon skulle vara mild, reserverad och tankfull. Jag tycker om lugna fotografier också.

 

Blogg.se visar EJ rätt färger. De är egentligen varmare och solens ljus mjukare. Kvalitén här är också usel.

(Här tror jag ni kan se den i bättre kvalité.)


 

Stylist/MUA: Christa Ajris

Fotograf: P. Stål Östman

Modell: Linnea Björkgren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar