Babbel babbel...

 

Sitter och sliter med handlingsplanen för min karriär. Den ska lämnas in på fredag. Fattar ingenting av vad man ska skriva!! Hur ska jag kunna veta hur mitt liv ser ut om två år?? Hur ska jag veta vilka jobb och kontakter jag får?


Om jag har mål? JAVISST. Jag ska vara med i någon agentur om 2 år. Mikas, Synk Casting, Linkdetails, Jed Root eller någon liknande. Men vägen dit...? INGEN ANING :P

 

Imorgon ska jag sminka ett popband för svt som sagt. Det fick jag veta för några timmar sedan. Jag har ingen aning om hur de ska sminkas.

 

Charmen med detta yrke är att man ofta inte har någon aning om vilka jobb man kastas in i. Det känns ungefär som att försöka hitta längs en skogsväg med bindel för ögonen. Eller som när jag flyttade till London utan att varken ha jobb eller bostad. Spännande, alltså!! ;)

 

Jag måste stöka undan delrapporten och handlingsplanen nu ikväll för imorgon och på fredag kommer jag vara fullständigt upptagen. Med andra ord, jag måste JOBBA NU. STÖR MEJ INTE!!! ;) Jag ska upp 6.

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar