Dagens modebild

 

Idag är det fantasiplåtning. SPÄNNANDE!!!

 

Jag kände att jag behövde göra en till fotografering innan fredag och på bara 1 timmar lyckades jag hitta en fotograf, studio och två modeller som gärna ställde upp med bara en dags marginal.

 

Det är bra jobbat och snällt hjälpt!!! TACK. Och kul med C som ska sminka tillsammans med mej. Yeee!! :D

 

Jag har insett att jag har ca. 2 timmar varje kväll framöver att hinna göra ett fördjupningsarbete och öva inför teoriprovet på fredag. Eftersom jag utöver skolan har 1 studiebesök och 3 praktiker (Jo, jag har tagit på mig för mycket!). Det blir tiiiiiiiiiight!!!!

 

Men planerna är nu så här: Om jag sover ordentligt inatt, så jag är presentabel på morgondagen modefotografering, så kan jag vara uppe och jobba resten av nätterna. Och så sover jag på.. hm... lördag natt!!

 

Det blir fetbra detta!! =)

 

Här ska ni få se en bild som jag gärna tar inspiration ifrån någon gång när jag ska plåta. Den är fenomenal!!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar