Höstmode i mörkret

 

Under de senaste veckorna har jag ju varit ute på en hel del jobb också!! Och jag har gjort en hel del fotograferingar. Vissa får jag visa redan nu, andra måste jag vänta med att skriva om.

 

Detta är två fotografier från plåtningen jag gjorde med fotograf Sofia Myhrman och modell Olivia Gustafson. Båda två väldigt trevliga och lätta att jobba med!! :)

 

Stackars fotografen fick tampas med mörkret och den svårhanterliga blixten, modellen frös och fick balansera på höga, höga klackar och jag var så stressad att hjärtat satt i halsgropen konstant (hade mycket i skolan då). Ändå tycker jag bilderna blev eleganta.

 

Trendmakeup. :love:

 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar