Inga ringar på ytan förrän hajen dyker upp!

 

Alla jobb man gör är så hemlighetsstämplade! :O Jaha.. nu fick jag veta att jag tydligen gett ut för mycket info på min blogg om nått jobb jag varit ute på...

 

Trist att man inte får skriva och berätta om nått. Jag som älskar att berätta!! :( Men men...  Jag har raderat all info om vem det handlar om, till vad och om vad. Det borde väl räcka??

 

Idag kan jag med glädje berätta att jag fått erbjudande om min första fullt betalda fotografering!! SPÄNNANDE. Har inte tackat ja än... måste fundera om jag hinner förbereda mig tillräckligt. Ska jag ta fullt betalt måste jag kunna genomföra ett professionellt arbete naturligtvis. Men nej kan jag förstås inte säga.....

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar