Plåtning på Le Rouge

 

Idag (för nån vecka sedan) assisterade jag supertrevliga och enormt duktiga Makeup-artisten Åsa Östergren på en mysig fotografering med fem kända svenska bloggerskor.

 

HUR KUL SOM HELST!!! :D Underbart att få vara mitt ibland så många duktiga och kreativa människor. Och stället vi var på var helt otroligt mysigt, med färger i rött och guld. Helt i min smak. :love: Där skulle man ju vilja jobba jämt...




Jag blir liksom helt lyrisk av att vara omgiven av så mycket skönhet. Kläder, smycken, hår, smink... Wow... Fjärilar i magen.

 

Kolla in smyckebordet till vänster!! (Ja, maten vi bjöds på såg iofs inte heller så illa ut..)


Här hängde alla kläderna.



Här står Åsa med penslarna i högsta hugg. Jag var fascinerad över att se hur hon jobbade, förstås. Försökte ta in så mycket tips jag bara kunde. Tyckte jag lärde mej massor!!

 



Åsa har skrivit ett inlägg om plåtningen också. Läs det HÄR!

 

Finfin frisyr på Frida Fahrman, bilden hittade jag i Åsas blogg.

 

Mitt namn skulle få hamna i tidningen. Hur mäktigt är inte det!? :P ha ha...

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar