Sminkjobb för svt

 

Idag sminkade jag ett tjejpopband. *INFO BORTTAGET*

 

7 supertrevliga tjejer!! Och sjunga kan de! :) Som underhållningsmusik när vi sminkade gick deras låtar i bakgrunden.

 

Vi skulle egentligen vara 4 som sminkade, men va bara tre, så vi stressade massor för att hinna. Vi blev färdiga alldeles för tidigt så vi fick sitta och vänta sen istället tills kamerakillen från svt kom. Det jag inte visste om var att han ville filma oss också!! När vi sminkade tjejerna. Gaahh!!! Pinsamt. Tur att jag hann slänga på lite mer smink i pausen.

 

Jag fick en massa kort på tjejerna, men de får inte läggas ut förrän deras nya singel släpps och går på tv/radio. Det är den 10 nov om jag minns rätt. Kort kommer då!


De var så söta o gav oss en massa saker. Jag fick en klocka, 2 presentkort, en ask, ansiktsmask o en massa hårnålar. :P Allt i rosa.


Anonym » 2010-10-13 | 23:16:35

De här är hemlighetsstämplat som absolut inte fick läggas ut... Tänkte bara säga de :) De sa de innan ni skulle gå....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar