Livet är en gunga

 

Man ska aldrig planera för mycket i denna branschen. Vinden blåser dit den vill och man får snabbt haka på nya svängar! :) Plötsligt blir man inringd. Plötsligt blir man avbokad.

 

Åsa sa att det var för många människor som skulle medverka vid modefotograferingen med Tove på onsdag så vi har flyttat fram mitt besök till nästa onsdag. Då var det någon Rebecka Fridmansson som skulle fotas (pinsamt nog känner jag inte till någon kändis med det namnet, men hon ska tydligen vara en stor artist.. Hur kan jag ha missat henne?).

 

Torsdagens plåtning har flyttats fram till fredag. Min modell till slutfotograferingen kan inte komma en dag tidigare så jag hinner inte öva på henne. Farligt!! NERVÖST!!!

 

Men man får skynda sig att lösa situationen. Någon som vill bli övningssminkad i trendstuk?? (Lr, jag tror redan jag har nån)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar