Dagens modebild

 

Phuuu... äntligen!! Hemma från sminkuppdraget nu. Åkte hemifrån 7 a.m. och kom hem 7 p.m. Ni kanske kan tänka er vad jag längtar efter nu... ;) Mat och vila. Jag har massor kul att berätta för er!!! Men först tror jag att jag ska sova 2-3 timmar först. Imorgon är min första lediga dag på länge... Jag är helt överlycklig.

 

Dagen har varit så galet kul och jag är så stolt över modeshowen och våra sminkningar!!! Det blev helt sjukt bra, alltihop. (Om jag tillåts vara så ärlig.. :P)

 

Ni ska få se!! Ni ska snart få se.... Jag måste bara vila lite...

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar