Ett liv i burka...

 

POLITIK. Mitt eldiga humör har tänts...

 

Vad jag blir irriterad över människor som kommer och gapar om männens rättigheter i Iran, samtidigt som det stenas hundratals oskyldiga kvinnor till döds. Sluta vandra omkring som blinda dårar!!! Det är kvinnorna som behövs räddas, inte männen (åtminstone i förstahand). Det trodde jag varje människa över blöjåldern hade begripit.

 

Jag har blivit kontaktad av män i Iran och det första de gör är att böna och be om att jag ska åka dit och bli deras fru (oftast har de redan fruar). Deras moral får mej att vilja spy grodor och aska. Ursäkta.

 

Men nu ska jag skynda mej ifrån det politiska ämnet innan jag blir så rasande så jag skriver något jag får ångra... Ta det inte personligt! Detta är bara min åsikt. Och livets verklighet.

 

Jag skulle gladeligen åka till Iran och röra om i grytan så att människorna där kan få riktiga liv. Det verkar som om mer eller mindre allihop lever sina liv i burka (bildligt talat).

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar