Fotografering på 50-talet

 

I helgen förvandlade jag denna tjej till 50-tals hemmafru. Jag fick även agera fotograf! HELT GALET ROLIGT!!! Jag skulle egentligen bara öva lite, men det blev en hel (amatör-)plåtning med full styling och efterretusch.

 

Vad tycks? :)



Modellen passade helt underbart i denna styling och vi fick till det bra med den gamla tidningen och kläderna! Hehe...

 

Olika versioner av samma bild, från orginal till retusch...

 

 

 

Nutid. Äldre. Äldst. Visst skulle man kunna jobba mer med att också få en gammal ram på kortet, men jag orkade inte riktigt lägga tid på det just nu. Jag kan ju inte photoshop så bra, så det är så mycket att sätta sig in i varje gång något ska göras.

 

Hur som helst blev hon faktiskt väldigt vackert!! Men så är hon också vacker från början.. :)

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar