Vintage-plåtning

 

Shit pomfritt!!! Plötsligt blir jag dödligt nervös.

 

Jag har blivit tillfrågad av en fotograf som vill att jag ska vara MUA på en vintage-plåtning, med denna bild som koncept.

 

 

Det skulle ju vara helt sjukt kul!! Men jag har ju inte hittills gjort en enda plåtning, så det känns som en nervös tanke (han verkar duktig!). Och vad är detta för årtal?? 50? Hm.. jag måste ju vara grym på årtalsmakeup då... Hoppas jag inte ska göra håret också!! :O

 

Men det är klart jag säger JA!!!!!! Det är den 25 september, så då har jag förhoppningsvis blivit ännu duktigare. Det gäller att ligga i nu...

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar